felicia,simon / studsmattan /lisa,anna ♥

Hejsan , igår efter skolan så var jag med felicia och simon, vi gjorde inte så mycket :) Sen for jag och åt middag hos felicia också sen strässade vi iväg på träningen vi cyklade från kågemarken till preemplanen på 15 minuter!! Vi var typ blöt i svätt när vi var framme. Hahha! (L)

Idag på skolan så fick vi sluta kvar över ett. då gick jag hem till mamma till ca. 14 för då skulle jag med taxin hem till pappa:) Ikväll ska jag Anna och Lisa sätta upp lisas studsmatta ifall det går och sen ska vi kanske gå till majbrasan vid kyrkan men det blir iallafall att gå till majbrasan vid lillahockeyplanen !


<lisa   anna>                            ^söta flickor!



-alva♥    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0