Jäckvik!♥


Hejsan,har just kommit hem från Jäckvik,hade skitkul där!Det var klarblå himmel med strålande sol och superbra skoter före.Första dagen för vi till backen,men det var inte så bra före där.Dag nummer 2 Tog vi skotrarna ut på fjället.Fast vi hade bara fyra skotrar och en pulka så Hampe tolkade med skodor och Crippe med bob.Tredje dagen blev det att fiska på laxtjärn.Pappa fick 4 fiskar och jag en sen vet jag inte hur många dom andra fick.
Fjärde och sista dagen for vi ut på fjället igen.Efter en liten stund så for Urban,Karina,Linn,Hampe,Nina,Lisa och jag till Galto.Det var 5,5 min dit med skoter.Men nu ska jag ite skriva mer puss-Anna
lägger in bilder sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0