långt inlägg, jag vet, men läs !!♥

Nu har jag kommit hem från felicia's stuga! (L)
Det var hur roligt som helst!

Fredag:
Vi for efter skolan i fredag's sen när vi var i Arvidsjaur så stannade vi på Dollarstore och då fick vi en godis burk som man fick plocka själv för 20kr. Senare for vi vidare, när vi var framme så for jag och Felicia ut med Snosporten, (asså en skoter) felicia började köra och jag började åka, för jag hade typ inte åkt skoter sen jag typ var 5år :S Men i slutet av "skoterturen" så körde jag:) typ stolt! :]  Vi somnade inte förren kanske 01.00 (eller något sånt)

Lördag:
Nästa dag for vi ut alla fyra med skotrarna och åt plättar med sylt. (L) Sen for vi på en liten större runda med skotern, senare när vi kom hem när jag och felicia var ute och körde så gick skotern felicia sönder. Men inte så mycke det var typ bara något som skulle svättsas ihop. Så då tog vi lilla skotern och skulle köra i några hopp och då satt jag bakom felicia och då körde vi ganska fort och sen trodde hon att det kom ett hopp och om vi skulle köra i det så skulle vi typ ramla av skotern, så hon börjar svänga åt ett annat håll och flyttar bak kroppen så jag fick ingen plats... Så jag ramlade då av och fick ett sår! Hahah vi började så klart skratta, som alltid! (L) På kvällen så pimplade vi en liten stund, inget napp :( Sen for vi ut med skoter en lite stund till. Vi somnade där vi helv ett, ett den här natten också tror jag ;)

Söndag:
Vaknade vid halv elva. Vi åt lite frukost sen skoter vi tog den lilla skotern! Vi körde i skogen och i hopp mm. Sen märkte vi efter en stund att vänstra skidan hade gått av:/ den satt fast bara lite grann. Sen när vi skulle svänga upp mot stugan gick den av.. Så vi fick lyfta upp skotern på kullen sen köra upp till stugan, så då fick vi äta lunch, det blev varma mackor sen blev det att börja packa ihop och sen for vi hem! 


Varje kväll gjorde vi några filmer eller spelade in ljudklipp! Hahaha (L)
Vi hade eller iallafall jag hade då super roligt ! (L)

(något video klipp kanske kommer lite senare, man vet aldrig;) )


^Hon är min! (L)



-alva♥  


Kommentarer
Postat av: FeliciaLindgren

jag e het(L)

2010-04-25 @ 18:52:22
URL: http://smartochblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0