Filmdag... ♥

Idag har Renberg's farit hem :( Så nu bor i husvagnen. Vi åkte inte så länge idag eftersom att det var så dåligt i backen så vi for till stugan och satt på en film, som hette Den där Mary den var typ bra.(L)  Sen åt vi en lunch/middag sen for jag pappa och maja till husvagnen och sen gick jag och maja till badhuset och badade lite. Sen när vi gick hem så satt vi på en film... Den hette FöräldraFällan den var också bra. Hahhah, ganska rolig ! (L) Men nu sitter vi och ser Mästarens Mästare! (L)

 -Den där Mary! <3

 -FöräldraFällan! <3



-alva ♥


Kommentarer
Postat av: FeliciaLindgren

sv: så här svarade han när jag frågade om han gilla mej,

"jag vet inte men det känns så:$<3

(Men jag är typ kär i alla:$<3)"



hehe:](L)(L)(L)::::<3<3<3<3<3<3

2010-03-10 @ 08:16:06
URL: http://smartochblond.blogg.se/
Postat av: Faster

Så bra att filmen Föräldrafällan gick se :) Så nu är Maja nöjd att hon fått se den igen eller?

2010-03-10 @ 11:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0