edda.. ♥

hej, igår var vi ju som sagt på eddahallen på Basket cupen. Helg kom till final men förlorade, och Makka Stars förlordade i semifinalen. Sen när jag hoppade av bussen så fick jag börja gå hem åt. Jag  fick typ gå i ca. 25 minuter och var typ nästan hemma när pappa kom och hämtade mej på vägen.

FÖR BILDER KOLLA PÅ:
 eliin, fannylii   :)(L)

Imorse vaknade jag klockan 08.00, skulle först på fotbolls träning och sen innebandy match mot rönnskär...
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra för maja ska på disco och pappa på hockey. Hoppas jag hittar på ngt! :D

                                                    

                                                 -Börja bara tänka på dom.. :) (L)



-alva♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0