TACK FÖR EN UNDERBART GALEN KVÄLL!♥

Hejhejhej!♥
Igårkväll hade jag värkligen jättekul.Först fick jag lite presenter som jag öppnade.

Feliciape & Alva:
Halsband♥---Jag fick ett jättestort paket och i det låg en kudde och på kudden fanns det ett till paket som jag öppnade i det så var det ett halsband!
Nathalie:Örhängen♥---Dom var värkligen jättefina!
Mye:Godis!♥---Först fick jag ett flingpaket men i det låg det choklad ♥:an och tuggummi!
Lindgren:Godis och "smällare"♥---Smällarna var sådana man skulle ha på tårtan och då hade jag det!
Michelle:Örhängen och godis!♥---Örhängerna var jättefina och gidiset var av små fotbollar!

TACK SÅ SUPERDUPER MYCKET FÖR ALLA FINA PRESENTER!

-Anna♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0