Pekka!:)♥

Hejhejhej!
Nu blir det ett kort inlägg för jag måste hjälpa till med mammas födelsedagsmat!
Men imorse när vi for till skolan råkade jag tippa sparken när Carro satt på den,HAHAHAHAHAHAHAHA!
Sen när vi gick hem så åkte Lisa på sparken och då skickade jag iväg henne, då såg Carro att det skulle ta tvärstopp så hon sprang mot Lisa och då ramlade först Lisa sen halkade Carro!HAHAHAHAHAHAHA
Det så jättekul ut, vi skratta typ jättelänge:)♥

Sen efter det så var jag med Lisa en stund och vi gjorde chokladsås(Lisa).Det blev jättegott:)
Men nu måste jag draa,haha det blev inte så kort inlägg trots allt Puss.Anna

Jag har inga bilder men jag lägger ut en på Elin Maria Robertsson för att hon fyller år idag! GRATTIS!
 klicka på elin för att komma till hennes blogg:)<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0