piteå summer games! | kopierad från felicialindgrens blogg !♥

piteå summer games!

FREDAG:
vaknade typ vid kvart i sju gjorde mej klar.
for till samlingen åkte med taxin till piteå.
sen packade vi upp och senare vid 10 for vi och spelade match..
vi vann med 1-0
sen åt vi lunch.
och gjorde i ordning skolan där vi bodde.
sen for vi på match.
förlorade med 1-0:(:(
sen så duschade vi och så.
gick och åt.
sen spelade vi kubbstafett mitt lag vann!
sen så var jag alva och lina m.fl med några finskar.
vi spelade fotboll
sen fikade vi osv...

LÖRDAG:
vaknade.
for och fikade.
drog på match.
förlorade med 1-0
åt lunch.
badade i pottan.
duschade
åt
jag alva och lina var med kristian bollen och jonne.
gick och skulle fika sen var jag och lina med finskarna[kristian bollen och jonne]
haha kristian var ju lätt bäst på svenska:]
han översatte allt jonne och dom andra sa till oss:D
jonne var den enda som inte kunde svenska.
sen gick vi och la oss.

SÖNDAG:
vaknade.
fikade.
städade.
for och kollade på moröns match [semifinalen]
morön vann semi.
for till våran match.
spelade
vann med 2-1
såg finalen mellan morön -piteå
morön vann med 2-0 tro ja.
så morön vann piteå summer games f-97
ganska fräckt att dom kommer från ske-å:]]
sen for vi hem.

ni kan få en bild på *trummvirevel*

bollen jonne och kristian.
[bollen syns typ inte...]


en bild från igårkväll när vi va drogade..:]


-alva♥

Kommentarer
Postat av: fanny

wie, mitt lag vann också piteå en gång:D haha

detär så himla roligt=)

2010-07-05 @ 01:04:25
URL: http://fannyninas.blogg.se/
Postat av: lina lundmark:)

va sexiga alla va på sista bilden:O

haha

jonne(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) :]

2010-07-06 @ 18:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0