rekord för mej och felicia! ♥

har inte kunnat blogga på jätte många dagar, för jag har inte kunnat komma in på bloggen... Men nu kan jag det igen, för anna hade bytt lösenord och nu igår sa hon det till mej...

Igår vi jag mamma och maja på stan. Jag hittade en skolavslutningsklänning, den är vit med några knappar på och till den ska jag ha turkosa tighs (om jag hittar några) annars blire någon annan färg.

Sedan i förrgår slog jag och felicialindgren rekord!!!
i att prata i telefon...
alltid när vi har pratat har jag skrivit upp ur länge vi pratar och iförrgår blev det: 2.00.01= 2timmar och 1 sekund:)

Med idag efter lunch ska jag fara till felicia! (L)
Jag ska även sova där inatt och imorron blire fotbolls match, mot myckle/medle ;) (L)
DOM SKA FÅ DYNG SPÖ !!! ;)


min niceiga bakrungs bild på datorn!



-alva♥   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0