två roliga dagar!! ♥

hejsan ,
igår kväll for jag och felicia till sportfälet och där var wilfred, fridolf och kevin.
Vi körde utskjutning med dom, fast felicia vann båda gångerna.
Senare kom kisa, mohammad och selmir. Vi spelade jag, felicia och wilfred mot kisa, mohammad och selmir.
Efter det kom philip och victor. Då var philip i vårat lag och victor i dom andras.
Sen fick vi glass hos wilfred:D GoTt!!
Sen var vi hos wilfred en stund sen gick vi tillbaka till sportfältet.
Och typ klockan halv tolv for jag och felicia till philip. :) Vi såg någon film och var olika personer mm...
Sen for vi hem och åt chips och dip och drack läsk(L) Och somnade kanske där vi kvart i tre:)

Idag har vi varit i ersmark, och spelat fotboll med först jens och simon efter en stund kom även johan.
Men jag och felicia steekte dom ju! ;)
Vi var typ där från tjugo över ett till ca. fyra :)

 -lätt bäst!




-alva♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0