zoonläger, dag 1 av 2 = barnvakt! ♥

Nu har jag just kommit hem från Ljusvattnet/zoonlägret.
Jag var i lag röd med 11 stycken till. Blandannat med Ellen och Josefin! :)
Vi spelade på gras, och det var ganska blött men AS VARMT!!
På väg ner till planen efter lunch så började vi kalla Anna: ADHD-tjejen(eller kvinnan) När det kom en bil så sprang hon efter och liftade, vi sa att det var coolt att vara först så Anna sprang om alla och blev först (vi var typ sist, och alla kollade på anna och skrattade), vi sprutade vatten på hon och hon kastade kottar och vatten på mej, lindgren och pettersson efter som att hon sa att det var vi som hade varit "dumma" med hon.,
Som sagt det var jätte roligt!!
Efter matcherna som var efter lunch så stannade jag, ellen och lindgren nere vid planen och anna och thomas gick upp och hämtade bilen. Bilen stog 1,5 kilometer ifrån fotbolls planen. Den stog uppe på typ ett berg vid ett hus som vi åt i och fyllde vatten flaskorna mm... Jag gick tre vänder i ''backen''. Ner,Upp,Ner = 4,5 kilometer!!
När vi väntade på anna och thomas hämtade bilen så spelade jag och lindgren bollvägg och ellen var barnvakt åt oss! Sen gick jag och lindgren in i en lada eller vad det var. Där stog typ en traktor, en bil, två skotrar, massa ved, och massa mer.. Det var typ ändå lite läskigt att vara där inne.. :S


NÄR LINDGREN OCH JAG VAR I LADAN:

   
  


BARNVAKTEN ELLEN ROADE SEJ LITE ISTÄLLET FÖR ATT STEEKA :

  

det var alla bilder från idag :)
men alla är när vi väntar på anna och thomas;)


-alva♥ 


Kommentarer
Postat av: Anna♥

Va?<3

jag liftade ju inte med bilarna!!!<3<3<3<3

2010-05-08 @ 17:32:33
URL: http://annaalvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0