GRATTIS PAPPA!!♥

Heej, Igår fyllde Pappa 40 år!! (L)
Så igår när jag kom hem från träningen så var ragge här. Jag duscha sen kom Fia, Lasse, Abbe och Elis! :) Sen kom mamma och mormor också! Sen när dom hade farit så kom Felicia, Felix, Peter och Mattias! Så vi fikade gooo fika :) Pappa fick en mugg och en nalle som det stog ''Världens bästa PAPPA'' på ;) Av farmor fick pappa 40 roser och en vas/kruka och ngt mer! Sen kom jag inte på ngt mer :)
Han var ju också i tidningen !

Chefen fyller 40 år!!
Grattis!!! Kramar
M&M!!!


Från madde och monika (som jobbar på pappa's jobb!) haha,

Anna fyllde ju också år !!
GRATTIS IGEN!!! (L)

-alva♥


Kommentarer
Postat av: Faster

Synd att vi missade dig igår ;-)

2010-02-25 @ 23:18:16
Postat av: fannyli

haha jag såg han i tidningen:]

2010-02-26 @ 15:36:18
URL: http://clarafannycamilla.blogg.se/
Postat av: fannyninas

ja det gjorde den=)

2010-03-06 @ 19:09:29
URL: http://fannyninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0