ELIN 13 ÅR !!!♥

Hej♥
Förlåt att jag inte skrev igår, men det är därför igår hade jag feber (av svinsprutan, så det smittar inte ) och då orkade jag inte skriva. Men jag var på innebandyn och kollade för jag ville inte vara med eftersom jag hade ont i huvudet.

Men idag efter skolan så gick jag till faster för Maja var där idag (hon har varit hemma från skolan). Jag tog två tugger av ett degistive och sen ville jag inte ha mer så jag la mej i soffan och somnade. Sen vaknade jag av att mamma kom och hämtade oss:) (L)
När jag kom hem från faster då la jag mej i mamma's säng och vilade (inte så länge) och då frågade jag Maja om hon kunde göra O'boy till mej. Det gjorde hon !
Tack Maja !

Ikväll blir det att äta pizza!
Sen tv:en! (L)

   
   



GRATTIS ELIN PÅ 13-ÅRS DAGEN !!! ♥
GRATTISGRATTISGRATTIS !!!!!!!!!!! (L):*


-alva♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0