Lassarettet ! :/ ♥

Hej ♥
asså nu har jag inte varit så aktiv.. :(
Har inte haft tid att blogga nu på sista tiden men tur anna har gjort det ;)
Men det SUGER att anna är SJUK !! :( (L)

Tisdag: Efter skolan var jag med Linaluundmark ! (L) vi gjorde inte så mke, vi fikade och sen gick vi upp till datorn som spelade run2run. På kväll den var jag men lindgren och viktor ! Vi gick till ica sen gick vi till skolan (hockeyplanen) spelade lite hockey med skor:) Sen gick vi till snöhögarna och pratade lite.. men säger inte vad ...(L)

Onsdag: Idag efter skolan så var jag med lindgren, vi lurade maja och jennie-ann att viktor vi här för när dom kom hem så skrek jag : Hej Gösta ! och då trodde hopn det var viktor för han sa det igår till maja hahaha ! (L) Sen skickade Lindgren ett sms att han skulle komma så dom skulle få se att ha var här så då  var vi me han också :) hahahah maja var något jobbig ! Sen for jag på teknik tränignen eftersom att Anna var sjuk så var jag med Linnea när det var två och två övningar ! Sen efter det så for jag till Lassarettet :/ hahah Skulle bara ta svinsprutan det gjorde ondare än förra gången men jag har då inge ont nu iaf ! :)



-alva♥

 

 


Kommentarer
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Har lagt upp ett photoshop tips om de på bloggen.

2010-01-21 @ 12:38:25
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Jag skrev att jag använde samma sak för att ändra hårfärgen.



^^

2010-01-21 @ 12:56:55
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0