Koh KIDS ♥

igår kväll var jag med marre! det steekte!
jag mötte hon vid kajen för hon hade aldrig varit här, men sen gick vi typ ut och gick till annas stuga och tillbaka för vi hade lite att göra men mycket att prata om... sen drog vi in till kåge och vi i nån lekpark och krossade glass... HAHAHA! men sen skulle hon hem vid kvart över nio så då for jag också hem. Sen mötte jag hanna på vägen hem och vi fick lite skrattanfall... :)(L)

idag har vi varit på vitbergsbadet, det var lite lång tråkigt för jag hade ingen att va me:(
men ikväll ska jag vara med lina tror jag. Det kom nog bli skojj!



- iår blire samma lag + nån/några till! (L)

-alva♥


Kommentarer
Postat av: Marre

HAHAHA, KROSSA GLAS:D

hahah, de steekte:*

2010-07-09 @ 13:12:28
URL: http://bluppfiiskk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0