sdfghjk♥

hejsan svejsan!
igår kväll for jag och felicia ut, vi for till sportfältet där wilfred och nils var. Vi spelade barkemo med dom en stund. Sen kom kiza och slemir och senare kom philip och victor. Vi spelade fotboll och sen kom även emma, amanda och li, så då spelade vi med dom också! (L) Sen for vi hem och åt chips och godis! Sen pratade felicia i telefon i 47minuter och 42sekuner :)
idag har vi sett killarnas match på sportfältet, dom vann typ med 5-2(L) sen fick jag sälja låtter med feliciap för petra hade inte sagt till någon att hon var i näset så annars skulle felicia stå där själv. Sen såg vi även 96:erna spela match mot Clemensnäs, dom vann typ med 5-0 kaif ! (L) Jag träffade även Johanna på sportfältet! Så jag och felicia såg 96ernas match med johanna och cassandra!(L)
Snart bäre av på match i medle! (L)

-alva♥


Kommentarer
Postat av: anna

vi vann faktist med 4-0 ;)<<3<3<3<3<3<3<3

2010-06-07 @ 11:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0