Saknar er ! ♥

Igår kunde jag inte skriva för då var jag typ nästan sjuk och kunde inte sitta vid datorn. Men nu idag så är jag frisk och som vanligt igen! Igår såg vi även en film som heter UPP den var typ ändå rolig och bra men samtidig lång tråkig... Men idag har jag och Maja åkt snowboard till typ 14 sen fick jag och Maja gå hem till husvagnen för vi ville till badet. Vi badade typ till kvart över fem, sen gick vi tillbaka till husvagnen och käkade middag med Peter och Felix. Sen nu har dom farit till TrollTynet för att se hockey och jag är kvar själv i husvagnen för jag ville inte följa. Men jag kommer nog gå dit om en stund! Ikväll kommer även Ragge och Jensan upp till Hemavan! Så då ska vi alla fem bo i husvagnen ;)



söötnos!! :* (L)


Saknar kompisarna där hemma, de ska ni veta! :*


-alva♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0