lätt road...♥

1.Lovar du att vara ärlig? ja
2:Du heter: Alva Westberg
3:Smeknamn: Westberg
4:låt just nu: olika
5:Om du röker, favoritcigaretter? röker inte:)
6:Beroende av?: mobilen :]
7:vem behöver du mest just nu?: FeliciaLindgren :*
8:Vad tror folk om dig tror du?: inte vet jag de...
9: får du oftast komplimanger för: olika

10:Villken är din favoritmålning?: felicialindgrens mästervärk;)
11:Var bor du?:Kåge, Bjässviken
12:Trivs du där ? Självklart,
13:Äger du några converse ? va e de ?
14:Festar du mycket ? nej
15:Sprit, cider, öl eller vin? dricker inte alkohol
16:Brukar du bli för full? Dricker inte sånt 
17:Vad har du för mobil operatör? Telia
18:Allergisk mot? ingeting
19:Har du haft sex idag? nej
20:Nästa mål i ditt liv ? tjäna mke me pengar ;)
21:Hur svarar du i mobilen?  Hallå, (doltnummer) annars: Hej det är Alva
22:Vem ringde du senast? Pappa

23:Vad sa den personen du senast pratade med ? Alva har du sett mitt lejon?
24: Antal sömntimmar inatt ? vet inte
25:Sover du ensam ? ja
26:Tycker du om din pappa ? jaa, ofc!! (L)
27:Brukar du komma i tid? oftast alltid..
28:Du mår bra när? typ alltid, t.ex. när jag skrattar inte gråter..
29:När blev du fotad senast ? igår
30:Hur känner du dig nu ? trött
31:Vanligaste färgen på dina kläder ?  olika

32:Vad tycker du om dina fötter ? vet inte

33:Är du smart ? jaa,
34:Är du aktiv i skolan? jaa
35:Vad saknar du? kompisarna <3
36:Hade du en bra kväll igår? Jaaa!
37:Favoritdryck på morronen? Mjölk

38:När brukar du gå och lägga dig? olika
39:Är du blyg ? Oftast inte men ibland

40:Sysslar du med någon idrott ? Fotboll

41:Tror du på kärlek vid första ögonkastet ?  vet inte riktigt:/
42:Hur mycket krävs för att du ska bli full? inte mycket tror jag:S
43:Har du spytt offentligt? ja
44:Vad är det pinsammaste du gjort på fyllan? Aldrig varit full
45:Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?vet ej

46:Använder du kajal ? Nej
47:Vem/vilka har betytt mest i ditt liv?FeliciaLindgren, Familjen<3
48:Är du nöjd med ditt liv? JAA!

49.TAr du puss bilder med den du är tsm med? inte gjort än iallafall..:) hah,
50. är du bra?  jao, men en person ä bättre... FeliciaLindgren:*



-alva♥




Kommentarer
Postat av: Hemligt hemter

"faller 1 faller 2"

"faller du faller jag"

"hoppar du hoppar jag"



När du dör kommer jag aldrig sluta gråta.

Jag kommer inte bara besöka din gav en gång per dag, jag kommer bo där med dej!

Jag kommer stötta dej till 100% varje dag!



Älskar dej Alva! (L) :*

Nu vill jag bara säga: Satsa!! ;) :* <3<3 (L)



/I think you know! :] <3<3<3(L) :*



(den stämde så bra på dej :] )

2010-03-10 @ 08:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0