Laserdom, Hemavan, Påskägg, Wii mm.♥

ONSDAG 31/3
Efter skolan var jag med FeliciaL & Anna.
Vi gjorde inte så mke, men felicia ringde några stycken och frågade lite saker..
På kvällen hade vi innebandy avslutning, laserdom! Det var super roligt! Mitt lag vann båda matcherna, så vi vann som ''turneringen'' (elr vad man kallar de). Det var: Jag, Lina, Frank, Clara, Ebba, Lovisa och Tua !
Efter det for jag hem till mormor och sov där!

TORSDAG 1/4
Vaknade 05.45 och gjorde mej i ordning för att fara till Hemavan klockan: 06.30 med: Åsa, Bertil, Adde och Nelia.
När vi kom fram åkte jag ut i backen :) Senare på kvällen så for vi till TrollTunet och tittade på hockeyn.
Fick ett påskägg av mamma och pappa!(L)

FREDAG 2/4
Slalom med mamma, pappa, maja :D
Fick även ett påskägg av pappa som var från farmor och farfar! (L)
 
LÖRDAG 3/4
Slalom med mamma, pappa, maja:)
På kvällen gick vi till : En trappa upp, för att se hockeyn. Sen spelade vi WII !! :)

SÖNDAG 4/4
Åkte slalom i Tärna.
Och åt lunch ute i backen och mycker varmt av solen!
Mamma for hem till kåge med karlssons efter tärna :(

MÅNDAG 5/4
Slalom i hemavan och super varmt av solen denna dag också :)
Man ser att Maja har varit ute i solen och aldrig tagit upp glasögonen, för hon har märken i ansiktet. Jag har inga märken men blivit lite brun iaf ;)

TISDAG 6/4
Slalom, sol, åt lunch ute, badhuset, spelade spel, sova!

ONSDAG 7/4 (idag)
Vaknade av att jag hade JÄTTE ont i huvudet, hade bara 35,6 (enligt muntempraturen) och spydde på täcket :/
Sen två ggr till fast i en påse. Hahhah! Men nu känner jag mej frisk igen! :) (L)


Har inte skrivit på länge det var därför jag gjorde så här för annars skulle det bara bli konstigt!
  
(solkatten, måndag)


- Jag och Johanna hade bevis om vad vi sa... :) (L)



-alva♥    


Kommentarer
Postat av: johanna :)

vi fick våra godisar XD hehe :D

2010-04-15 @ 20:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0