lina&felicia ♥

igår kväll var jag först med lina sen skulle vi typ vara med några andra fast sen efter 30 minuter stack vi till feliciapettersson och va med hon! Sen for vi tre hem till mej och bubblade bubbelpool och badade i havet! Det var super roligt!! Felicia tog upp ett spigg med handen sen kastade hon den på mej och lina.,., och lina var rädd för spigg då men i slutet av kvällen var hon inte det sa hon! :) sen for dom vid 10 (L) då fortsatte jag bubbla med maja, tilda och elvin!

idag vaknade kvart över elva för att ragga kom och lämnade någon han hade hittat i taxin:) men idag ska jag vara med feliciapettersson, hoppas att vi hittar på något kul! (L) hahah, det tror jag nog!;)(L)


-feliciapettersson


-linalundmark

-alva♥


Kommentarer
Postat av: felicia

ALVA?

du vet väl att jag kommer döda dig..

BILDEN ! :( <3<3<3

2010-07-07 @ 19:37:47
URL: http://feliciaasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0