nannyfelicialindgren ♥

iförr går sov jag över hos felicia, det var super skojj! Vi spelade fotboll och massa annat roligt! vi sov skaffötters på en madrass i vardasrummet..(L) sen var vi och bada på gullsand igår och sen for vi till ostvik för att fortsätta bada..HAHAH det steekte!! men igår kväll var jensan här och sov för pappa var på stadsfesten och vi vaknade typ halv ett så idag ska jag typ göra ingenting sen ikväll ska marksteds komma, det kom att bli kul!


^tiden på zoon var underbar!(L)

-alva♥


Kommentarer
Postat av: ellenpellen

de e ju jag!! vart fick du den bilden ifr??<3<3

2010-08-13 @ 13:18:17
Postat av: Anonym

de e ju jag!! vart fick du den bilden ifr??<3<3

2010-08-13 @ 13:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0