felicia&johan | stugan ♥

hejsan , idag har jag varit med felicia & johan.
Vi for till ip och spelade fotboll med lovisa, fanny, johan, sen kom david och david och efter en stund kom även elin och emma. Sen for vi ner till älven och badade, det var typ inget värst kalt men det blev kalt sen när man stog åvanför vattnet., :) sen for vi hem till johan och felicia hittade inte deras skafferi.. men hon gjorde det sen när hon "gick på toan" hahaha., (L) sen glömmde jag bort tiden... så jag och felicia for hem kvart över 6, :) HAHAH., (L) Men det var skojj! (L)
snart dra jag till stugan, och kommer hem imorron för då har vi träning, sen kanske det blir att fara ut igen, sen blir det att fara hem för träning på onsdag och sen kanske det blir att cykla ut efter träningen med nån kompis.. men man vet ju aldrig.. ! (L)



-alva♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0