jag och felicia stek på cod4.., ♥

igår på träningen vart det så varmt så jag och ellen och felicia gjorde först "ellen stailen" (spelar i sportbh och väst) sen så gjorde vi "felicia stailen" det är bara att träna i sportbh.., HAHAH, det var roande.. 
efter träningen så stannade jag, ellen och felicialindgren och kollade på killarnas match!
dom vann, men typ 5-1 mot a-torp!:) Sen dränkte typ jag och ellen felicia med vatten! (L) HAHAH!! :)

idag har jag varit med felicia, vi stack till ersmark och var med simon och jens.
vi spelade typ cod4 och jag och felicia STEEKTE på det!! ;)
HAHAH, eller så int.. (L)
Sen stack vi på ica, sen på smått&gott, sen på ica och sen på smått&gott.., och sen for vi till en lekpark.:)

ikväll efter träningen ska jag och felicia på killarnas match igen!
våran träning slutar halv åtta och deras match börjar då, så det blir järnet till sportfältet från ip!
Sen inatt ska felicia sova hos mej i stugan!:) DET KOM OCH STEEKA!! (L)


från mej till dej! (L)



från dej till mej! (L)

-alva♥


Kommentarer
Postat av: felicialindgren

det stavas " cod4" !!!!!(L)

2010-06-29 @ 21:34:44
URL: http://smartochblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0