övernattning | helgen ♥

nu har jag ingen tid för bloggen och INGEN lust att sitta vid datorn,
har typ inte suttit vid datorn sen fredag, femdagar!

I lördags for jag till ersmark, jag felicia, felicia, johan, simon och jens badade i älven fast inte jens.
Sen på kvällen for jag och johanna på discot sen sov hon här (L) På söndagen så for jag, johanna, maja och pappa på maja's match i byske, kaif losa... Sen efter det for vi på min fotbolls match som vi vann mot byske med 7-0 (L) igår (tisdag) så var vi på sportfältet på Kubb&fotbolls dag, men det gick inte värst bra för 6a menmen..
Igår kväll sov vi på skolan !
Det ägde !!! Fast jag och nån till  somnade vid 4, hahah för anna och fannyl somnade ifrån mej :( men det var roligt ändå ! Vi satt och skrattade åt alla som snarkade + mycket mer roligt under kvällen !
Idag på skolan var det Musik&Städ dag, vi fick höra på musik på skolgården och sen städa i klassrummet och öva lite inför imorron ! (L)


^niäg!

/alva♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0