min helg♥

FREDAG:Först for vi till alva och åt lunch,badade och lite till.Sen drog vi vidare till burön och gjordemassa skoj.Dansade,sjöng,skrattade och jag gjorde även en midsommarkrans åt alva(L)

hos alva^

på burön^
LÖRDAG:På morgonen åkte jag med alva hem.När jag kom hem var jag riktigt trött men jag gick iaf till lisa sen tog vi båten till stugan.Där hade vi riktigt kul.Vi skrattade,pratade,dansade,spelade kort,hade tävlingar,kastade ägg,grillade och sovde där med hela släkten.

SÖNDAG:Idag har jag bara legat i soffan typ hela dagen för jag har haft så ont i huvet men det är bättre nu.Just nu snackar jag med michelle på msn och imorgon ska jag vara med feliciapuss/anna

Kommentarer
Postat av: FeliciaLindgren

söta;*

2010-06-27 @ 20:35:30
URL: http://smartochblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0