bilderna kommer senare, när jag har lagt in dom på datorn!♥

MIDSOMMAR
Vi for till pappa först och åt lunch med alla andra sen badade vi barn i våran nya bubbelpool:):) Det var första gången för mej för den kom typ i förrgår eller något sånt. Vi badade åtta stycken i den fast egentilgen rymms det bara sex stycken menmen.., (L) Sen for vi till Burön och firade midsommar. Jag var typ AS hungrig när vi kom sen var jag tvungen vänta i kanske tre timmar på maten!! Men det är ju tur att mickemarkstedt är snäll och bjuder mej på en provsmakning av kycklingen och ulle bjuder på mackor till mej och anna och annica melon!(L) Sen fick vi mat !! Men före maten var vi och dansade runt stången och anna gjorde en krans åt mej..:] kvällen bestog av mycket skratt och kanske lite vattenkrig! Thomas började bara spruta vatten på mej med vatten slangen och jag hade inte gjort han någonting!! HAHAH, ROLIGT VARE!! Vi badade även i baljan och i havet! (L) ROLIGKVÄLL!! (L)

-alva♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0