vattenbrännboll | ikväll ♥

hejsan ,
igår efter skolan så var vi som sagt kvar på skolan och spelade vattenbrännboll!
Det ägde! Vi skulle gå och fylla på vatten och då fick dom hella vattnet på mej.. :) Dom lurade mej och helde i en annan hink och så var jag på väg att kolla upp så helde dom vattnet på mej .. :) Det var super skojj!!
efteråt så följde jeanette mej hem! Sen när hon for hem gjorde jag läxan sen gjorde jag mej iordning för träning men jag for 18 till sportfältet och träningen började 18.45 men då satt vi och kollade på killarnas match !

Ikväll blir det nog att fara på sexornas kväll med anna, nora och felicialindgren! (L)


^sommaren - 09


-alva♥

Kommentarer
Postat av: Anna♥

saknar^<3<3

2010-05-28 @ 17:19:03
URL: http://annaalvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0