vattenkrig! | det är inte jag...! ♥

hejsan, igår efter skolan var jag med elin och marre! :) vi gjorde inte så mycket, men skrattade en hel del.. :D
Och på kvällen var jag med felicialindgren :) Vi gjorde inte heller så mycket eller hon satt och gjorde olika lappar som det stog olika saker på.. :S :D (L)
och idag efter skolan var jag med elin igen ! :) Vi hade vatten krig !! HAHAH!! det var typ super roligt! (L) Vi pratade även lite "taktik" om hur vi kan göra på UPPDRAGET :D hah vi kom på lite grann med pratade ganska mycket om det! :)


jag vill inte precis säga vad det står på lapparna.. :S
men en sak kan jag säga.. och det är FELICIA LINDGREN som har skrivit dom !!! (L)

-alva♥ 


Kommentarer
Postat av: FeliciaLindgren

bla...

brunstiga eddie,

alva å jens i biblioteket"vissel vissel"

osv.....<3

2010-05-19 @ 15:18:37
URL: http://smartochblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0